Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Σύγχρονοι Μισθοφόροι

Συζητώντας χθες βράδυ με την παρέα ούζου και μεζέ, και κάνοντας απλούς συλλογισμούς και πράξεις κατέληξα σε κάποια γελοία και συνάμα τρομακτικά συμπεράσματα...
Στις συγκεντρώσεις τους οι κκ Καραμανλής και Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη, ισχυρίστηκαν (τα κόμματα) ότι είχαν περίπου 100.000 κόσμο. Περίεργο δεν είναι;
Ας το πάρουμε λογικά. Η οικογένειά μου αποτελείται από 5 άτομα, έχω και 30 άμεσους γνωστούς, έχω μιλήσει και με άλλους 50-100 ανθρώπους λόγω δουλειάς, και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξέρει κάποιον ο οποίος να πήγε σε αυτές τις συγκεντρώσεις!
Στατιστικά, εφ' όσον λέμε ότι η Θεσσαλονίκη έχει 1.000.000 πολίτες δεν θα έπρεπε ο 1 στους 10 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να έχει πάει;
Αν μάλιστα συνηδητοποιήσουμε ότι μιλάμε για ΔΥΟ κόμματα, ο ένας στους 5 θα έπρεπε να έχει πάει.... Αν αφαιρέσεις και αυτούς που εργάζονται, τους αλλοδαπούς κτλ, ο ένας στους 3 θα έπρεπε να ήταν στην πλατεία Αριστοτέλους!
Εγώ κατέληξα με την έρευνά μου σε ποσοστό 0 στους 90! Θα με βοηθούσατε πραγματικά (και κυρίως τους εαυτούς σας εάν κάνατε την ίδια έρευνα...
Συμπέρασμα γελοίο και τρομακτικό: Τα κόμματα εξουσίας κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΚΗΔΕΣ. Τη μία μέρα τους έχουν στις Σέρρες, μετά Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Λάρισσα. Λογικά, στη Νότιο Ελλάδα θα υπάρχει άλλη στρατιά!
Δεν ειναι κάτι που δεν βλέπουμε... Παρατηρήστε απλώς τα εκατοντάδες λεωφορεία που ακολουθούν τις πορείες των δύο αρχηγών...

Δεν υπάρχουν σχόλια: